Ο Σ.Μ. πίεζε τον Χ.Α. να προσηλυτίσει τη γυναίκα του Μ., η οποία αντιδρούσε και την οποία αποκαλούσε σατανά. Δεν άφηνε να βαπτίσουν το παιδί τους και κάποια ημέρα στις αρχές του Ιουνίου 1989, όταν πήγαν στο σπίτι του αδελφού του Απ.Μπ., τον έπιασε κρίση και έβγαζε από το στόμα του αφρούς και φώναζε: "ευχαριστώ, Χριστέ μου, που γνώρισα την αλήθεια, βλέπω στο πρόσωπο της γυναίκας μου και των παιδιών μου το σατανά". Όταν στο σπίτι τους ήρθε ο Σ.Μ. με τον Π., ο γαμπρός του συνήλθε αμέσως. Εν τω μεταξύ είχε συγκεντρωθεί πολύς κόσμος από τη γειτονιά στο σπίτι, περίπου 10-15 άτομα. Ο Σ.Μ. τότε βρήκε την ευκαιρία και άρχισε το κήρυγμά του. Προσπαθούσαν τόσον αυτός όσο και ο Π. να τους πείσουν ότι η «εκκλησία» τους ήταν ορθή και όχι η ορθόδοξη θρησκεία.

     Έλεγε ο Σ.Μ. ότι το 1992 θα έρθει το τέλος του κόσμου και θα γίνει η αρπαγή της «εκκλησίας»γι' αυτό τους προέτρεπε να τον ακολουθήσουν για να σωθούν. Οι παρευρισκόμενοι τότε αγανάκτησαν και ο νεκρός σήμερα αδελφός του τους έδιωξε. Ο μάρτυρας δήλωσε ότι πιστεύει πως η κρίση του γαμπρού του ήταν φτιαχτή. Το έκανε επίτηδες για να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο και, να δείξουν ότι δήθεν ο Σ.Μ. είχε θεραπευτικές ικανότητες. 

Ακόμα ο γαμπρός του Χ.Α. πιεζόταν από τον Σ.Μ. να προσηλυτίσει τη γυναίκα του και αυτός της έλεγε ότι δεν πρέπει να δουλεύουν, ούτε να σπουδάσει η κόρη τους ξένες γλώσσες, γιατί θα μιλούσε πολλές γλώσσες, εάν γινόταν Πεντηκοστιανή41. Επίσης κατέθεσε ότι μέσα στη Μονάδα της Π.Α. υπήρχε ο «προφήτης»42 Ι.Β. Ήταν έτοιμη και η αδελφή μας να αλλάξει θρησκεία, επισήμανε, αλλά την απέτρεψαν από αυτό τα αδέλφια της43.


41. Απόφαση, σσ. 16-17.

42. Οι Πεντηκοστιανοί έχουν κατά καιρούς προφητεύσει πέρα από την αρπαγή του έτους 1992 και άλλα γεγονότα, όπως γεωπολιτικές εξελίξεις στα Βαλκάνια, επικαλούμενοι μαρτυρίες-προφητείες της Αγίας Γραφής («Το μέλλον της Ελλάδας», Χριστιανισμός, Φεβρ. 1990, σσ. 1, 8), ή το μέλλον της Γερμανίας, (Χριστιανισμός, Μάρτ. 1990, σ. 7), αλλά μετά το έτος 1992 παρατηρούμε ότι δεν ασχολούνται με τέτοια ζητήματα. Προφανώς η διάψευση των πρώτων προφητειών τους οδήγησε σε απομάκρυνση από την προφητεία με την παλαιοβιβλική της μορφή, σε μια νέα με τη μορφή συμβουλευτικής νουθεσίας και συμβολής στην αποκάλυψη των θείων μηνυμάτων. Ο π. Α. Αλεβιζόπουλος αναφέρει μια σειρά από παραινέσεις του Λ. Φέγγου προς τους πιστούς να μη σταματήσουν να προφητεύουν (ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ, Πεντηκοστιανοί, σσ. 72-74).

43. Απόφαση, σ. 17, όπου υπάρχουν και περισσότερες λεπτομέρειες.

Απόσπασμα από το εξαιρετικό βιβλίο:

ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ - Πεντηκοστιανοί στην Πολεμική Αεροπορία

ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΛΙΟΣΗ