Ανερμήνευτη, σωστό αίνιγμα, η παθητικότητά μας των σημερινών Ελληνώνυμων για όσα συμβαίνουν στη χώρα μας, στο (ακόμα ή περίπου) κοινό μας σπίτι. Θυμίζω:

Επίσημη «Ανεξάρτητη Αρχή» ανακοινώνει ότι «μεγάλη μερίδα» παιδιών (δεν λέει αριθμό ούτε ποσοστό) τελειώνουν το Δημοτικό Σχολείο και το Γυμνάσιο (εννέα χρόνια υποχρεωτικής εκπαίδευσης) χωρίς να έχουν μάθει ανάγνωση και γραφή – είναι παιδιά «λειτουργικώς αναλφάβητα». Εχουν προαχθεί από τάξη σε τάξη και από τη «στοιχειώδη» στη «μέση εκπαίδευση» χωρίς να μπορούν, τα δύστυχα, ούτε να διαβάζουν, ούτε να γράφουν. Η είδηση δημοσιεύεται πρωτοσέλιδη («Κ» 13.9.2019), αλλά αντίδραση καμιά – «δεν κουνιέται φύλλο». Κανένας σχολιασμός από τους πολιτικά υπεύθυνους για την εκπαίδευση, απόλυτη σιγή και αδιαφορία από τα πανεπιστήμια, άφωνοι οι λαλίστατοι συνδικαλιστές. Θέμα ζωής ή θανάτου για την ελληνική κοινωνία, και τα αντανακλαστικά μας νεκρωμένα.

Δεύτερο σύμπτωμα παθητικότητας που βεβαιώνει ανενεργά τα αισθητήρια, νεκρωμένο το ένστικτο αυτοσυντήρησης: η αγλωσσία, ο πρωτογονισμός της εκφραστικής. Στα δυσαρίθμητα τηλεοπτικά κανάλια και ραδιόφωνα η ελληνική γλώσσα κατακρεουργείται ατιμωτικά, βιάζεται, εξαθλιώνεται, και κανένας ποτέ δεν επεμβαίνει. Δεν υπάρχει έλεγχος, ούτε καν δειγματοληπτικός για εκφοβισμό – η γλώσσα υποβαθμίζεται αδιάντροπα από πρωθυπουργούς και κορυφαίους των θεσμών, ο πρωτογονισμός διαχέεται σαν αυτονόητος ως την έσχατη πτυχή του δημόσιου βίου. Η αγραμματοσύνη περιθωριοποιεί τη διαχρονική γλωσσική περιουσία αιώνων, εκχυδαΐζει τον δημόσιο βίο.

Τρίτο, παμμέγιστο σκάνδαλο συλλογικής παθητικότητας, σύμπτωμα επιθανάτιας νάρκης: Η αφελέστατη, βοσκηματώδης ανοχή ή η εμφανέστατα εξαγορασμένη συνέργεια στην προγραμματική αλλοίωση των δημογραφικών δεδομένων του ελλαδικού πληθυσμού. Ολοι οι Ελληνώνυμοι, κάποια χρόνια τώρα, κάθε μέρα, βλέπουμε και ακούμε στα Δελτία Ειδήσεων το σταθερό θέαμα και δράμα χιλιάδων, πολλών εκατοντάδων χιλιάδων, αρχικά κατατρεγμένων και τώρα πια κυρίως βουλιμικών ανθρώπων, λιμασμένων για τον ηδονικό «πολιτισμό» της «ελευθερίας των Αγορών» να φτάνουν παράνομα στις ακτές μας.

Ευαίσθητος ο Ελληνας συγκινήθηκε με τους πρώτους πρόσφυγες, τους φυγάδες από τον αγοραίων σκοπιμοτήτων πόλεμο, το ρήμαγμα της ζωής και τη σφαγή. Εμπειροι της προσφυγιάς και του διωγμού, βγήκαμε στους δρόμους να μοιραστούμε την μπουκιά μας με αλλόγλωσσους και αλλόπιστους φυγάδες από τη συμφορά. Σύντομα όμως στους φυγάδες προστέθηκαν τα σμήνη των λαθραίων, που η Τουρκία τους κρατάει ενέχυρο εκβιασμών, ντοπαρισμένους από τη λιγούρα για το πέρασμα στον «παράδεισο» του Βίζεγκραντ.

Ωσάν να μη βλέπουμε πια οι Ελληνες, να μην αντιλαμβανόμαστε το παιχνίδι που παίζεται. Ποιοι τώρα καταφθάνουν, κατά χιλιάδες, με τη μεσολάβηση χρυσοπληρωμένων δουλεμπόρων, στις ακτές των ελληνικών νησιών. Τους υποδέχονται έμμισθοι υπάλληλοι του ελλαδικού κράτους και μισθοφόροι ατζέντηδες «μη κυβερνητικών οργανώσεων», δηλαδή ιδιώτες που επίσημα, δίχως προσχήματα, πρακτορεύουν συμφέροντα: τουρκικών υπηρεσιών ή του οργανωμένου δουλεμπορίου.

Οταν στα ελληνικά (ακόμα) νησιά ο αριθμός των εισβολέων ξεπερνάει για κάποιο διάστημα τον αριθμό των μόνιμων κατοίκων, τότε ναυλώνονται πλοία «της γραμμής» (με χρήματα του λεηλατημένου από τη φορολόγηση πολίτη) για να μεταφερθούν οι εισβολείς στην «ενδοχώρα». Με ταχύτητα απίστευτη ετοιμάζονται οικισμοί, που παρόμοιους δεν γνώρισε ποτέ η εμπειρία Ελλήνων σεισμοπαθών, πυροπαθών, πλημμυροπαθών. Και η πελώρια απορία είναι, γιατί; Γιατί τόση εξευτελιστική χαμέρπεια σε αυτό το κράτος, όποια κι αν είναι η κυβέρνηση, όποιος κι αν εισπράττει τη χαμέρπεια. Ποιος λογαριάζεται αφεντικό και τον υπακούνε τυφλά τόσο η «πρώτη φορά Αριστερά» όσο και η «προοδευτική» στον μηδενισμό της Δεξιά;

Ανεξήγητος εφησυχασμός συνοδεύει και την κατεστημένη πια αβελτηρία, ενδημική και αυτονόητη συνολικά στους «προοδευτικούς» κύκλους. Αβελτηρία σημαίνει: νωθρότητα, οκνηρία της σκέψης, μωρία, ηλιθιότητα. Γεννάει την αβελτηρία ο δογματισμός, και δογματισμός είναι το ηδονικό αφιόνι για την ανεπάγγελτη, δίχως ελπίδα ή προοπτικές νεολαία. Με το αφιόνι του δογματισμού της όποιας μπαγιάτικης ιστορικο-υλιστικής κονσέρβας, Αριστερής τάχα ή τάχα «προοδευτικής» Δεξιάς, κάποια νεολαία βαυκαλίζεται ότι έχει «πεποιθήσεις». Λογαριάζει την ψυχολογική εγκύστωση στο Τίποτα σαν προνομία συστράτευσης στις «προοδευτικές δυνάμεις».

Πατρίδα, Ιστορία, κοινωνία - κοινότητα, σημαία, Γιορτή, κοινό όραμα, όλα αυτά, τα «ανοιχτά μυαλά» οφείλουν να τα χλευάζουν. Ακόμα και η αναισχυντία δικαιώνεται από την «προοδευτική» διαμαρτυρία. Τα κορίτσια της Νέας Φιλαδέλφειας καμάρωναν σαν άδειες ψυχές, μόνο για να χλευάσουν το συμβατικό Τίποτα της εθνικής γιορτής, το Τίποτα που παρελαύνει σαρκώνοντας το κενό και την άγνοια. Ενας δάσκαλος παλιός (που θα πει: πολύ ατίθασος στον συμβιβασμό) μπροστά στην «προοδευτική» αναισχυντία που βεβήλωνε τη γιορτή της πατρίδας, απλώς, με ευγένεια και σεβασμό, θα έβγαζε σιωπηρά το καπέλο του. Οπως όταν περνάει από μπροστά μας ένα φέρετρο, σε κηδεία.

Το παιχνίδι έχει τελειώσει, είναι οριστικά χαμένο. Η Ιστορία θα διασώσει, ίσως, κάποια εικόνα της νεκροπομπής. Σηκώνουν το φέρετρο οι αυτουργοί της εκφερόμενης νέκρας, οι πρόσφατοι: Κεραμέως, Γαβρόγλου, Αρβανιτόπουλος, Βερυβάκης. Πλαισιώνουν, όλοι όσοι ασέλγησαν στο σημερινό πτώμα, συνειδητοί «προοδευτικοί» ή τυχάρπαστες μετριότητες.

Είκοσι οχτώ υπουργοί Παιδείας, σε σαράντα τέσσερα χρόνια. Ετοίμασαν την ασχημοσύνη των κοριτσιών της Νέας Φιλαδέλφειας.

http://www.yannaras.gr/diaskedazoume-oloi-stin-kideia/

 

 

 

Η Τοπική μας Εκκλησία, για περισσότερο από μία δεκαετία έχει παρουσιάσει μία ιδιαίτερη μέριμνα για τους αδελφούς μας εκείνους, οι οποίοι αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής, δηλαδή τους Κωφούς και Βαρηκόους.

Έτσι, και εφέτος θα λειτουργήσουν οι παρακάτω δραστηριότητες, στις οποίες καλούνται να συμμετάσχουν όσοι περισσότεροι αδελφοί μας δύνανται:

  1. Κάθε Δευτέρα θα λειτουργούν δύο τμήματα διδασκαλίας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, τόσο για Κωφούς όσο και για ακούοντες, με σκοπό τη διάδοση της γλώσσας των Κωφών και την αφύπνιση των ακουόντων. Η επίσημη έναρξη των Σεμιναρίων της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας θα γίνει την Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019, και ώρα 6.00 μ.μ., στο Πνευματικό Κέντρο του Ι. Ναού Αγίου Νεκταρίου Κανήθου Χαλκίδος, με τον Αγιασμό, τον οποίο θα τελέσει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Χαλκίδος κ. Χρυσόστομος.

  2. Από την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019 και κάθε Κυριακή στις 5.00 μ.μ., στο Πνευματικό Κέντρο του Μητροπολιτικού Ι.Ν. Αγίου Δημητρίου Χαλκίδος θα πραγματοποιείται συνάντηση των Κωφών και βαρηκόων με σκοπό την μεταξύ των επικοινωνία, την ανταλλαγή απόψεων επί θεμάτων της καθημερινότητας και την γνωριμία τους με τις Ιερές Ακολουθίες της Εκκλησίας μας.

Υπεύθυνος και συντονιστής όλης αυτής της ποιμαντικής προσπάθειας της Τοπικής μας Εκκλησίας είναι, ως γνωστόν, ο Αρχιμανδρίτης π. Ιωάννης Καραμούζης – Ιεροκήρυξ της Ιεράς Μητροπόλεως, προς τον οποίον μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να απευθύνονται για περαιτέρω διευκρινήσεις.

 

http://www.imchalkidos.gr/Site/ePost/PostAlone.asp?Lang=0&Rec=3516

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ (ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ)

ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΣΙΣΑΝΙΟΥ

και ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ ΠΑΥΛΟΥ (19/10/2019)

 

 

 

ΠΗΓΗ ΒΙΝΤΕΟ: Χρήστος Κουτσαύτης

katsifas alvania arthro2

Το ετήσιο μνημόσυνο  του Κωνσταντίνου Κατσίφα το πρωί του Σαββάτου

στο νεκροταφείο του χωριού Βουλιαράτες στην Βόρειο Ήπειρο. Αιωνία αυτού η μνήμη!

 

%MCEPASTEBIN%

Το American College of Pediatricians θλίβεται, αισθάνεται απογοήτευση και καταδικάζει τις πρόσφατες προσπάθειες αρκετών Πολιτειών των ΗΠΑ να αφαιρέσουν κάθε νομική προστασία από τα βρέφη, πριν, κατά τη διάρκεια και λίγο αργότερα, μετά τον τοκετό.

Όπως συνέβαινε και στην αρχαία Ρώμη, είναι πλέον νόμιμο τώρα, το 2019, στη Νέα Υόρκη και σύντομα, δυνητικά και σε άλλες Πολιτείες, να σκοτώσεις ένα παιδί εκθέτοντάς το στην πείνα και/ή στην άρνηση ιατρικής περίθαλψης. Η νομική απόφαση Roe vs Wade επιτρέπει στις Πολιτείες να δείχνουν ενδιαφέρον και να προστατεύουν τη ζωή του αγέννητου παιδιού από την άμβλωση, εάν η εγκυμοσύνη έχει ξεπεράσει το όριο της εμβρυϊκής βιωσιμότητας και η συνέχισή της δεν απειλεί τη ζωή ή την υγεία της γυναίκας.

Ωστόσο, η δικαστική υπόθεση Doe εναντίον Bolton, όρισε τον όρο υγεία, ώστε να περιλαμβάνει όχι μόνο τη σωματική και πνευματική ευεξία, αλλά και την οικογενειακή, κοινωνική και οικονομική ευημερία. Αυτός ο ευρύς ορισμός επέτρεψε στα κακόβουλα άτομα να θεωρήσουν το κάθε αγέννητο παιδί ως μια απειλή για την «υγεία» της μητέρας του, ώστε να μπορεί νόμιμα να εκτρωθεί.

Ως αποτέλεσμα, υπάρχουν 12.000 αμβλώσεις τρίτου (3ου) τριμήνου στις Ηνωμένες Πολιτείες ετησίως (1,2), οι περισσότερες από τις οποίες πραγματοποιούνται για λόγους που δεν σχετίζονται με ιατρικά προβλήματα υγείας της γυναίκας.(3) Μολονότι μια εγκυμοσύνη που συνεχίζεται μετά το όριο βιωσιμότητας του νεογνού (σημ.: είναι η 22η εβδομάδα κύησης), σπάνια μόνο μπορεί να απειλήσει τη σωματική υγεία μιας γυναίκας, στην περίπτωση που αυτό συμβαίνει, το μόνο που είναι απαραίτητο για να σωθεί η ζωή και η υγεία της είναι να γεννηθεί το μωρό της πρόωρα, με πρόκληση τοκετού ή καισαρική τομή.

Και οι δύο ζωές μπορούν να σωθούν. Τα έμβρυα τα οποία απαιτούν προγεννητική χειρουργική επέμβαση, από την 18η εβδομάδα κύησης και εντεύθεν, λαμβάνουν αναισθησία ανεξάρτητα από τη μητέρα τους. Η αντιμετώπιση του εμβρυϊκού πόνου με τον τρόπο αυτό συσχετίζεται με την καλύτερη έκβαση στην χειρουργική επέμβαση.

Πολλές μελέτες έχουν τεκμηριώσει ότι λειτουργούσες οδοί του πόνου υφίστανται στον εμβρυϊκό εγκέφαλο ήδη στις 20 εβδομάδες κύησης, ενώ οι ανασταλτικές και οι αναλγητικές οδοί δεν ωριμάζουν στο έμβρυο νωρίτερα από την ολοκλήρωση της εγκυμοσύνης.(4,5,6,7,8) (Σημ.: Αυτή η πληροφορία υποδηλώνει πως ενώ το έμβρυο έχει πρώιμη αίσθηση του πόνου, δεν έχει αναπτύξει ανάλογους ανακουφιστικούς μηχανισμούς μέχρι τη στιγμή που καθίσταται ώριμο).

Είναι σαφές ότι τα αγέννητα παιδιά, τα οποία έχουν θανατωθεί με διαμελισμό και απόσχιση σε μια έκτρωση, με τη μέθοδο Διαστολής και Εκκένωσης, ή έχουν καεί στην μήτρα της μητέρας τους, με αλατούχο διάλυμα, για να προκληθεί κατόπιν η άμβλωση, βιώνουν βασανιστικό πόνο. Τίποτα, και μιλώντας σαφέστερα, καμιά εμβρυϊκή δυσπλασία, δεν καθιστά δίκαιη την άμβλωση τρίτου (3ου) τριμήνου, η οποία θεωρείται παιδοκτονία. Οι άνθρωποι που έχουν αναπηρία και βρίσκονται μέσα στη μήτρα, αξίζουν το ίδιο σεβασμό που απολαμβάνουν τα υγιή παιδιά της ίδιας ηλικίας κύησης.

Εάν ένα έμβρυο πάσχει από νόσημα που αναμένεται να περιορίσει πολύ τη ζωή του και να το οδηγήσει στο θάνατο, οι οικογένειες θα πρέπει να ενημερωθούν καταρχήν για τις δυνατότητες ιατρικής περίθαλψης. Αφού δεχθεί το παιδί την ιατρική βοήθεια, έχοντας υπόψιν ότι η φροντίδα αυτή μπορεί να μην προσφέρει ίαση, αλλά μόνο να καθυστερήσει τον αναπόφευκτο θάνατο, καλό είναι οι γονείς να δεχθούν να μπει το παιδί τους σε ένα νοσηλευτικό ίδρυμα που παρέχει ανακουφιστική φροντίδα για τελικού σταδίου πάσχοντα παιδιά.(9,10) Αυτό παρέχει την καλύτερες υπηρεσίες για τη μητέρα, σέβεται τη ζωή του παιδιού της και δίνει στην οικογένεια την ευκαιρία να τιμήσει, να δείξει αγάπη και να πενθήσει κατόπιν το νεώτερο μέλος της.

Η βιβλιογραφία, συγκρίνοντας τα αποτελέσματα του τοκετού και της ακόλουθης ανακουφιστικής φροντίδας σε ειδικό κέντρο, με την άμβλωση, στις περιπτώσεις ανεγκεφαλίας του βρέφους, αποκαλύπτει σημαντικά καλύτερα αποτελέσματα ως προς την ψυχική υγεία για τις μητέρες που δεν διέκοψαν την κύησή τους.(11,12,13)

Η θανάτωση δεν είναι υγειονομική περίθαλψη. Το American College of Pediatricians καλεί τους νομοθέτες να θεσπίσουν νόμους που να αποδίδουν τιμή στην ανθρώπινη φύση και να προστατεύουν τις ζωές όλων αδιακρίτως των ανθρώπων – γεννημένων και αγέννητων.


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ

- https://www.cdc.gov/reproductivehealth/data_stats/abortion.htm accessed 2/12/19 documents that 1.3 % of abortions are done at 21 or more weeks gestation (το 1,3 % των αμβλώσεων πραγματοποιούνται από την 21η και μεγαλύτερη εβδομάδα κύησης).
- https://www.guttmacher.org/fact-sheet/induced-abortion-united-states accessed 2/12/19. This documents that approximately 926,200 abortions were performed in 2014; combining information from CDC with that from the Guttmacher Institute: 1.3% of 926,200 is 12,040 abortions after 20 weeks in the US in 2014 –which is themost recent year for which stats are available. (Αυτό αποδεικνύει ότι πραγματοποιήθηκαν περίπου 926.200 αμβλώσεις το 2014. Συνδυάζοντας πληροφορίες από το CDC, με αυτές του Ινστιτούτου Guttmacher: Το 1,3% των 926.200 είναι 12.040 αμβλώσεις, μετά τις 20 εβδομάδες, στις ΗΠΑ το 2014 -που είναι το τελευταίο έτος, για το οποίο υπάρχουν διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία).
- Jones, «Who Has Second Trimester Abortions in the U.S.?», Contraception. (2012) 85(6): 544–551.
- Fetal pain: the evidence. Doctors on Fetal Pain website. (Εμβρυϊκός πόνος: τα αποδεικτικά στοιχεία. Ιατροί στην ιστοσελίδα σχετικά με τον Εμβρυικό πόνο. http://www.doctorsonfetalpain.com/wp-content/uploads/2013/02/Fetal-Pain-The-Evidence-Feb-2013.pdf. A Published March 14, 2011. Updated February 2013. Accessed September 18, 2014.
- Lowery CL, Hardman MP, Manning N, Hall RW, Anand KJ, Clancy B. Neurodevelopmental changes of fetal pain (Νευροαναπτυξιακές μεταβολές σχετιζόμενες με τον εμβρυϊκό πόνου). Semin Perinatol. 2007; 31: 275–282.
- https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4253046/ Hatfield LA Neonatal pain: What's age got to do with it? Surg Neurol Int. 2014; 5(Suppl 13): S479–S489. Published online 2014 Nov 13. doi: 10.4103/2152–7806.144630.
- 7. Testimony of Dr. Maureen Condic District of Columbia H R.179J, 23 May 2013 available at: https://www.govinfo.gov/content/pkg/CHRG-113hhrg81175/pdf/CHRG-113hhrg81175.pdf page 36-46.
- American Association of Pro-Life Obstetricians and Gynecologists Practice Bulletin 2 Fetal Pain. Available at: https://aaplog.org/wp-content/uploads/2019/02/PB-2-Fetal-Pain.pdf
- Perinatal Hospice and Palliative Care: https://www.perinatalhospice.org/
- American Association of Pro-Life Obstetricians and Gynecologists Practice Bulletin 1 Perinatal Hospice. Available at: https://aaplog.org/wp-content/uploads/2019/02/PB-1-Perinatal-Hospice.pdf
- Cope H, Garrett ME, Gregory S, Ashley-Koch: A Pregnancy continuation and organizational religious activity following prenatal diagnosis of a lethal fetal defect are associated with improved psychological outcome. (Η συνέχιση της εγκυμοσύνης και η οργανωμένη θρησκευτική φροντίδα, παρά την προγεννητική διάγνωση μιας θανατηφόρου συγγενούς ανωμαλίας του κυοφορούμενου παιδιού, συνδέονται με βελτιωμένη ψυχολογική έκβαση για τη μητέρα). Prenat Diagn. 2015 Aug; 35(8): 761–768.
- Calhoun BC, Reitman JS, Hoeldtke NJ. Perinatal Hospice: A Response to Partial Birth Abortion for Infants with Congenital Defects. Issues in Law and Medicine 1997; 13(2): 125–143.
- Calhoun BC, Hoeldtke NJ, Hinson RM, Judge KM. Perinatal Hospice: Should all centers have this service? Neonatal Network 1997; 16(6): 101–102.

Πηγή:
https://www.acpeds.org/infanticide-never-acceptable
https://www.acpeds.org/wordpress/wp-content/uploads/Abortion-Infanticide-Perspectives-2.2019-1.pdf


Αναδημοσίευση από:
https://www.afistemenaziso.gr/