Ο   ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ   ΓΑΜΟΣ ΩΣ ΜΥΣΤΗΡΙΟ

π. Στέφανος Στεφόπουλος

     Παρατηρείται στις μέρες μας εκτός από την αλλοίωση του ήθους και αδιαφορία περί του περιεχομένου της πίστεώς μας με αποτέλεσμα να μην είμαστε σε θέση να διακρίνουμε το σωστό από το λανθασμένο. Ένα κλασσικό πια παράδειγμα αποτελεί ο τρόπος τέλεσης αλλά και συμμετοχής μας στο μυστήριο του γάμου.

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Η' ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΙΣΜΟΣ;

π. Στέφανος Στεφόπουλος

    

       Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για το θέμα του εθελοντισμού από πολλούς σχετικούς με τους αγώνες του 2004 και μη σχετικούς και ο καθένας προβάλλει την άποψή του/της τεκμηριωμένη και μη. Αυτό είναι θεμιτό και είναι δικαίωμα του καθενός μας να υποστηρίζει την άποψή του, όχι όμως να προσπαθεί να αναβαθμίσει τον "εθελοντισμό του 2004" σε υπέρτατη ανθρώπινη αξία και εθνική ανάγκη. Υπάρχουν προϋποθέσεις για να γίνει κάτι τέτοιο και σε αυτές θα αναφερθούμε στη συνέχεια.

Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΥΖΥΓΩΝ

ΑΓΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ

 

    Ο Θεός τα ρύθμισε όλα με σοφία.  Με άλλα χαρίσματα προίκισε τον άνδρα, με άλλα την γυναίκα. Έδωσε στον άνδρα ανδρισμό, για να τα βγάζη πέρα στις δύσκολες υποθέσεις και για να υποτάσσεται σ’ αυτόν  η γυναίκα.  Γιατί, αν έδινε και στην γυναίκα τον ίδιο ανδρισμό, δεν θα  μπορούσε να σταθή οικογένεια.

«ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ» ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΩΝ ΕΟΡΤΩΝ

 π. Στέφανος Στεφόπουλος

    

     Με την ευκαιρία των πολλών εορτών αγίων του Ιανουαρίου, χρήσιμο θα ήταν να αναφερθούν ορισμένες παρανοήσεις που όμως έχουν πια ριζώσει στο "πετσί" μας και δύσκολα γίνονται κατανοητές. Είναι πανάρχαιο έθιμο και χαρακτηριστικό στοιχείο της παράδοσής μας τα παιδιά που έρχονται στον κόσμο να "παίρνουν" τα ονόματα των παππούδων και γιαγιάδων τους.

Η Εκκοσμίκευση του Λόγου του Θεού ως κίνδυνος πνευματικής αλλοτρίωσης του ανθρώπου και αίρεση ».

Σεβασμιώτατε, Το θέμα που η οργανωτική επιτροπή του Τομέως Ποιμαντικής των Αιρέσεων Βορείου Ευβοίας επέλεξε για την 4η ετήσια εσπερίδα μας πιστεύουμε πως μεσούσης της κοινωνικής, ηθικής και πολιτικοοικονομικής κρίσεως, αποτελεί λύση και απάντηση σε δυο ερωτήματα. Το ένα έχει να κάνει με το «γιατι» και το άλλο με το «πως». Μιλάμε όλοι, ολοένα και περισσότερο για τα αίτια της πολύπλευρης διεθνούς κρίσεως, κάνουμε αναλύσεις, προτείνουμε λύσεις. Χωρίς αποτέλεσμα όμως. Γιατί; Να το ένα ερώτημα! Γιατί βρεθήκαμε, ειδικά εμείς, οι Έλληνες στη δίνη μιας τέτοιας κρίσης που συχνά φαίνεται πως είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μας;